Day 6 - A picture of something that make you happy

Asslamualaikum warahmatullahi wabarakatuh…

Sila jawab untuk mendapatkan pahala yang lebih…. J

Okay…

I don’t post any blog yesterday because my home didn’t have internet connection…

So, I’ll be posting 3 days once cause I know I’ll be super busy tomorrow since my exam is is the day after tomorrow.

Okay,

Let’s talk about a picture of something that makes me happy…

What is that?

There you go!!

Haha, this was a screen capture when I was surfing on Internet…

It was happy enough to see this comment posted on my thread…

Kalau tak, takkan sampai screen capture plak, kan?

Haha, okay…

Screen captures ni diambil dekat sini

I was posting my cerpen there, two cerpen(s) actually…

Cerita Hati dan Cerita Cinta…

This comment was posted on Cerita Cinta…

Nama peng’comment ni akmal shirou…

Aku tak tau pun apa nama penuh dia actually…

Well, aku rasa happy sebab setahu aku, dia ni seorang yang sedang mengikuti kelas penulisan…

Ada beberaa cerpen yang dia baca, lepas tu dia komen membinalah…

Dia bagi cara macam mana nak tulis dengan baik…

Boleh guna teknik Surah Yusuf…

Tapi, see what dia tulis untuk cerpen aku?

Sebab komen nilah, aku akhirnya hantaq jugak first novel aku kat publisher…

Tapi kena reject… L

Tak apa…

Usaha kan tangga kejayaan…

Nanti aku tulis cerita baru…

Ilmu belum cukup untuk aku menulis sekarang…

So, to encik akmal shirou…

I don’t exactly know who you are actually…

Tapi, terima kasih sebab bagi komen macam tu dekat saya…

Thanks for the comment, okay?

Hahaha… aku cakap macam dia baca ja blog aku…

Whatever it is,… nilah benda yang sentiasa buat aku happy (setakat ini lah…)

Okaylah, that's all for this post...

Lets move to the next post!!

Wassalam...

Comments

Popular posts from this blog

Mature?

BILA MOOD RAYA MEMUNCAK....

MULTIPLE PERSONALITY DISORDER.