DAY 8

Assalamualaikum...
This is actually post for tomorrow...
But I post this in advance...
And I wanna change the topic...
Today's topic is actually about a place I've traveled to...
For information, I have traveled but I didn't have any picture which make it less fun...
So, because there is just an incident happen here in the college...
So, the topic change to something that happen today...
Okay, mungkin kurang best tajuk dia...
Tapi aku nak cerita gak...
Cerita dia macam ni..
Ada seorang ni, dia bawak kawan dia non-Muslim masuk dalam surau...
Okay, aku tau benda tu maybe tak salah...
Tapi, kalau fikir logik pun...
Aku tak kisah sebenaqnya dya nak angkut ka hapa ka...
Tapi mulut dia serius bau longkang!!
Aku cili jugak mulut dia karang...
Tak reti ka cakap elok2 dengan orang...
Tak bersopan-santun...
Pastu maki hamun yang bukan2 dalam surau...
Aku yang rasa berdosa...
Haish...
Okaylah...
That's what happen today...
See ya...
Wassalam...

Comments

Popular posts from this blog

The Holiday Trip to Spain - The Last Two Days in Madrid

The experience of the first snow in Coventry!!

BILA MOOD RAYA MEMUNCAK....