Saja suka2
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.
Let's quiz!!
no.1
----
Anda sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Anda ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Anda seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Anda akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Anda tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan anda. Malah anda juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan anda. Anda seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan anda adalah professional dalam kerjaya yang anda ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian anda. Anda mempunyai keluarga yang bahagia. Pasangan ideal anda adalah no.4, 6, 8.
Cerdik? Jujur? Lucu? Rajin? Baik hati? In some kind of ways, yes kot. In everyday live of life, I take it as no.
Degil? So true.
Terus-terang is the opposite me. I am some kinda creepy secretive girl?
Cemburu dalam asas pertandingan to a part of human being kot. Lainlah kalau dia memang confirm no. satu.
Peramah? To a certain type of people. :P
Ingin mendahului dalam apa jua keadaan? Yes as always. That's what we call active and bright? Masuk lif tekan sendiri. But not in one thing...
Berdikari? I live in asrama in total of 7 years? So, maybe true.
Berkeyakinan? I'm confident that ALLAH will always be with me. :)
Tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain? Orang lain means strangers, and it's true. Family is not orang lain, right?
Anda akan bercinta dalam usia yang muda? I am 20 and yes I'm still too young for that. And that's include me only. Hehe :P
Anda akan berkahwin pada usia yang matang? But I'm still the last child of my family, akan jadi matangkah aku?
Anda tidak suka orang bertentangan pendapat dengan anda. Of course, it's also a part of human being, right? But I can tolerate.
Menyimpan dendam dengan orang yang bersalah. I'm not, but I'll always remember that. Hehe *evil smile*
Anda seorang yang kuat belanja! Yes so true!!!! FOOD! BOOKS! Please save your budget Mim!!!!
Professional dalam kerjaya? Saya nak jadi professor, boleh?
Orang kecil hati dnegan pencapaian saya, please don't do that. Kalau cemburu tak apa... Sebab kalau kecil hati maksudnya you don't want me to do something, if it is the envious feeling, that means war, right?
Anda mempunya keluarga yang bahagia. I am. And I hope it'll continue. Insya-ALLAH. Ameen.
INFP:(I)Introversion , (N):Intuition , (F):Feeling , (P):Perceiving
Making life kinder and gentler : Whether leading or following, this type is most productive when working for some idea or service. Cannot tolerate routine. Needs to serve personal values. If INFPs can translate their work into a type of human service, it might make something they do not want to do somewhat worthwhile. They make decisions subjectively based upon personal values and do not want to control others. Are comfortable with a live-and-let-live credo. Not typically found in an executive position in a corporate setting. Good at executive behaviors in a movement or an institution centered around social causes.
Making life kinder and gentler? Am I not kind and gentle enough?
Cannot tolerate routine, I am.
Do not want to control others, others are not puppet or a control car, so why must I do that? If you don't want to be control, so don't control others.
That's all I understand. Sapa yang faham fasal ni, boleh tolong ulas. Thank you.
Anyway, I don't remember where I take this quiz.
It's been so long in the draft and I feel like posting it.
See you soon.
Wassalam.
Let's quiz!!
no.1
----
Anda sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Anda ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Anda seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Anda akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Anda tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan anda. Malah anda juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan anda. Anda seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan anda adalah professional dalam kerjaya yang anda ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian anda. Anda mempunyai keluarga yang bahagia. Pasangan ideal anda adalah no.4, 6, 8.
Cerdik? Jujur? Lucu? Rajin? Baik hati? In some kind of ways, yes kot. In everyday live of life, I take it as no.
Degil? So true.
Terus-terang is the opposite me. I am some kinda creepy secretive girl?
Cemburu dalam asas pertandingan to a part of human being kot. Lainlah kalau dia memang confirm no. satu.
Peramah? To a certain type of people. :P
Ingin mendahului dalam apa jua keadaan? Yes as always. That's what we call active and bright? Masuk lif tekan sendiri. But not in one thing...
Berdikari? I live in asrama in total of 7 years? So, maybe true.
Berkeyakinan? I'm confident that ALLAH will always be with me. :)
Tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain? Orang lain means strangers, and it's true. Family is not orang lain, right?
Anda akan bercinta dalam usia yang muda? I am 20 and yes I'm still too young for that. And that's include me only. Hehe :P
Anda akan berkahwin pada usia yang matang? But I'm still the last child of my family, akan jadi matangkah aku?
Anda tidak suka orang bertentangan pendapat dengan anda. Of course, it's also a part of human being, right? But I can tolerate.
Menyimpan dendam dengan orang yang bersalah. I'm not, but I'll always remember that. Hehe *evil smile*
Anda seorang yang kuat belanja! Yes so true!!!! FOOD! BOOKS! Please save your budget Mim!!!!
Professional dalam kerjaya? Saya nak jadi professor, boleh?
Orang kecil hati dnegan pencapaian saya, please don't do that. Kalau cemburu tak apa... Sebab kalau kecil hati maksudnya you don't want me to do something, if it is the envious feeling, that means war, right?
Anda mempunya keluarga yang bahagia. I am. And I hope it'll continue. Insya-ALLAH. Ameen.
INFP:(I)Introversion , (N):Intuition , (F):Feeling , (P):Perceiving
Making life kinder and gentler : Whether leading or following, this type is most productive when working for some idea or service. Cannot tolerate routine. Needs to serve personal values. If INFPs can translate their work into a type of human service, it might make something they do not want to do somewhat worthwhile. They make decisions subjectively based upon personal values and do not want to control others. Are comfortable with a live-and-let-live credo. Not typically found in an executive position in a corporate setting. Good at executive behaviors in a movement or an institution centered around social causes.
Making life kinder and gentler? Am I not kind and gentle enough?
Cannot tolerate routine, I am.
Do not want to control others, others are not puppet or a control car, so why must I do that? If you don't want to be control, so don't control others.
That's all I understand. Sapa yang faham fasal ni, boleh tolong ulas. Thank you.
Anyway, I don't remember where I take this quiz.
It's been so long in the draft and I feel like posting it.
See you soon.
Wassalam.
Comments